گزارش نادرستی مشخصات

قفل فرمان مدل دوبل شبکه ایsteering wheel lock

قفل فرمان مدل دوبل شبکه ای

یکی از راه‌ های راحت‌ و کم‌ هزینه برای افزایش ایمنی خودرو، استفاده از قفل فرمان است. قفل‌ های فرمان به شکل مناسبی روی فرمان قرار می‌ گیرند و در صورتی‌ که سارق بتواند وارد خودروی شما شده و آن را روشن کند، به دلیل وجود قفل فرمان قادر به هدایت آن نخواهد بود. از نکات بااهمیت هنگام تهیه‌ی قفل‌های فرمان، توجه به مقاومت بدنه و نوع قفل آن‌هاست. قفل فرمان مدل دوبل شبکه ای، بدنه‌ی مستحکمی دارد و همین امر موجب افزایش ایمنی شده است.

قفل فرمان مدل دوبل شبکه ای با جنس بدنه آهنی باعث ایجاد مانع برای سارقین می‌شود.

نحوه بستن قفل فرمان آسان بوده و بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالیsteering wheel lock

قفل فرمان مدل دوبل شبکه ای

یکی از مهم‌ترین دغدغه های مالکین خودرو امنیت خودرویشان است که برای تامین امنیت خودرو راه های زیادی وجود دارد. یکی از بهترین راه هایی که خود سارقان دستگیر شده هم به آن اعتراف کرده اند نصب قفل فرمان است و به علت وقت گیر بودن برای باز کردن آن و دید نداشتن سارق به اطرافش معمولا از باز کردن این نوع قفل صرف نظر می کند.

قفل فرمان مدل دوبل شبکه ای یکی از شناخته شده ترین قفل های فرمان بازار ایران بوده و که با جنس فولادی باعث محبوبیت رانندگان و اذیت سارقین نامحترم شده است 🙂

نحوه تنظیم و نصب قفل فرمان مدل دوبل شبکه ای

هر چهار چنگ قفل فرمان دارای دو قسمت داخلی در دو طرف خود است که این دو قسمت به دو طرف فرمان خودرو گیر می کنند همچنین قفل فرمان یک قسمت بیرونی داشته که به آن قفل دستگیره می گویند. و با کلید بسته می شود. برای بستن قفل فرمان می توانید یک سمت آن را تنظیم نموده و سمت دیگر قفل فرمان را برای بستن به فرمان بکشید تا تنظیم شود. پس از تنظیم شدن قفل فرمان می توانید با کلید آن را قفل نمایید برای باز کردن قفل فرمان هم می توانید در ابتدا با کلید قفل فرمان را باز نموده و سپس دو طرف قفل را جمع کنید

برچسب:
مشخصات کلیsteering wheel lock
سایر مشخصات
جنس بدنه قفل

آهن با روکش PVC

سازگاری خودرو

تمامی خودروها

اندازه قفل

۵۰x۱۰x۵

وزن

1500 گرم

تعداد کلید

سه عدد

نوع کلید

ناخنی

نظرات کاربرانsteering wheel lock

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. از اینکه کنارتان هستیم، خوشحالیم. با سپاس- میثم اسپرت.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قفل فرمان مدل دوبل شبکه ای”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخsteering wheel lock

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیsteering wheel lock
    نقاط قوت
    • عدم چرخش قفل روی فرمان
    • جنس بدنه آهنی با روکش PVC
    • مقاوم در برابر برش و خمیدگی
    • مغزی قفل برنجی با خاصیت ضد زنگ زدگی و دارای امنیت بالا